perjantai 25. helmikuuta 2011

Te

"Där e helt för mycke vatten i ditt te, o is int laga fö myky socker nu"
Jag tror att två människor har bott för länge med varandra och gjort för mycket i hemmet då den ena halvan kommenterar hur den andra halvan ska laga sitt te. Alltså att jag kuulemma int kan laga mitt te ordentligt mera, för att micko har gjort det så ofta i hans liv ? :D Voi stackarn...
hoppas alla andra har en lika lugn och fin fredag som jag :))
 Under sportlovsveckan har vi ommöblerat hela lägenheten, lite ändringar ska ännu ske (alla fula möbler bort = JEE DE BLIR IKEA REISSU!) och gästrummet känns för tillfället ganska tomt när två karar kom å söka bort den onödit stora sängen därifrån idag. Men de börjar se bra ut så småningommm ! Nederom finns mitt fina nya vitrin som ja hitta på Fida ! otrolit bra skick och mycket finare än det förra vitrinskåpet.

Peace out

1 kommentti:

  1. oj det är så roligt att se hur det utvecklas! kram vi måst hitta på någonting någon dag!

    VastaaPoista