lauantai 5. maaliskuuta 2011

Praktik

Otroligt fin praktikplats har jag för tillfället, ja kan vara mig själv utan nån press att ja int e tiräcklit bra på photoshop eller mina broschyr ideer int funkar enligt nån chef. Mina ideer respekteras av både lärare och elever, fick tillochmed ett "tack för hjälpen" av en ung dam som undra hur hon sku fortsätta på sin målning. Även om ja aldrig sku orka studera för att bli lärare, så kanske jag nångång drar mina egna kurser för kreativa ungdomar? Och så har jag varit med om två museebesök och riksdagsbesök :D supernais! Trivs otroligt bra.

2 kommenttia:

  1. Oj vad skönt att höra att du trivs med din praktik! helt fittit fina skor drägeldrägel :D
    Va nånej! helt jätte roligt!! bastu vadfan, nice!
    vi måst ses nåndag nästa vecka, för mig går vilken dag som helst :D Jag slutar fem 5 stan o är lite efter 6 i nickby :) Jag titta igår igenom pragbilder på datan, urbra av dig att orka laga fotoalbum. Om jag skulle ha sånt tålamod skulle jag också göra det. kramkram mandi

    VastaaPoista
  2. alltså man måst ju bara avguda domdä skorna :D /tessu

    VastaaPoista