keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Stressigt?

Skrev en lite off-topic modda essä om picasso i månags, fastän det bara stod "skriv om .. " så gjorde ja lite analys och tolkning av de konstverk som fanns. Kan hända att det var fel men jag har inget större intresse för det, är ju ändå igenom så jaa .. jag chansa! :) Är otroligt nöjd med praktikplatsen som ja måst tala om igen. Alla e så otrolit gästvänliga förutom att ja int e en gäst :P Har hela veckan dragit mina egna teckatimmar och tycker de e helt fantastiskt. Idag hade jag 3st friend requests på fb från min favorit klass - 7b :D kanske lite fel att accepta dem eftersom ja int e en vän, ja e en sträng sträng lärare ! (haha noot)

Har 5:e veckoslutet i rad jobb denhär veckan, sen e de herregudändå ledigt ett helt vs! Har stora planer som har varit planerade sedan flera månader sen! Och så har jag börjat planera mitt slutarbete :) en utställning ska de bli!

hoppas alla andra njuter av solskenet lika som jag. peace out homies

3 kommenttia:

  1. de va väl meningen att man sku analysera o tolka? fö de gjorde no ja också :P

    VastaaPoista
  2. uu nice -utsällning! vet du ren var?

    VastaaPoista
  3. okej, låter jätte spännande! kan knappt vänta på att få se slutresultatet ^^ det är mycketmycket bra, hoppas du o har det bra, saknar dig <3 kram mandi

    VastaaPoista