keskiviikko 16. helmikuuta 2011

gl ABI ator 2011

Jag kan andas genom näsan, flunsan har flyttats till halsen. Istället för att snyta mig helatiden så hostar jag istället, vilket ju e ett bra tecken väl? Kanske ja imoron efter penkkis bestämmer mig att sen också fara på kryssning, synd bara att min budget har gått till mediciner och läkarbesök så de enda som sku hålla mig pigg på kryssningen sku isf vara mina nyinköpta mediciner. Kanske riktit bra me EN nykter människa på hela båten? :D


Har fixat lakanet till rekkan och hade nog planerat på att måla en gladatior gubbe där var de e tomt, men som den rättvisa människan jag äär så bestämd ja mig att dom "riktiga gymi människorna" nog också får göra någå ;P Helt kiva tycker ja att iställe för det normala vita lakanet med tusentals färger och texter så e denhär lite mer simpel och då mörkt lakan - vit färg.
håll tummarna upp så ja blir friiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti