torstai 3. helmikuuta 2011

Lugn



Har äntligen monterat färdigt mitt nya vitrinskåp i köket. Lite stökigt e de nog när de gamla står mitt i, men när jag satte mig ner och tittade omkring så kände jag mig lugn. Ett av de bästa köpen på länge.

Blåa muggen fick jag från bbl efter min praktik och e så nöjd då den påminner mig om hur ljuvligt det var där, träffade min handledare under veckan och vi hann utbyta ett fåtal trevliga ord före jag måste springa vidare igen. Ovanpå skåpet ligger tillfälligt karikatyren av mig och micko, som e en av de dyrbaraste minnen jag har, och nedanför hittas den fina CASA serien som ja fick av mamma till julklapp. Jag har smått bestämt mig för att söka efter fler fina möbler för att byta ut de vi har för tillfället, men de e ingen stress me de. Nu ska ja fortsätta me min broschyr och imoron hoppas ja på positiv feedback från kulturarrangörerna. tummarna UPP!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti