torstai 25. marraskuuta 2010

Switch

 Ja e så slut i huvu att ja int orkar rulla på engelska så de får bli ett svenskt pousti iställe. Har int orka sitta vi datan mer än en halv timme per da för att få min mer än behövda (?) dos av facebook under min sjukvecka. Ha vari ti läkaren för mycket och blivit störd på läkare mer än mycke sen förra onsdan. E sjukt ledsen för perioden tar snart slut å sen ska ja ti gymi. Sku hellre vila gå i borgå å få stressa av mig med jannikes uppiggande uppgifter. Nyheter för min sjuktid: jag har blivit student!! e så jävla stolt att de e sjukt, int stressa ja ens ihjäl mig me läsningen på sommaren (ja börja 2veckor före skrivningarna) men ja klara de. and what does this tell us? JO: alla gymielever som säger hu hemskt de e, så de e egentligen int så paha. om ja efter att ha läst endast 10 kurser ändå lyckas bli student så tycker ja de e otroligt onödigt att gymielever stressar ihjäl sig å e så oroliga över att dom int ska klara de. Ni klarar er bättre än bra i vilket fall som helst.








Fast ja int ha jobba på datan på någå skoluppgifter så ha ja ändå int bara slösa min lediga vecka. ja ha rita en massa julkort me skit humor, vissa skämt tagna från nettin medan andra bara e min egen råa humor. Och min nokia kampanj, om hur connecting people egentligen står för oss människor som lär känna varann i kön för nokias asiakaspalvelu. deras telefoner seppar alltid!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti