perjantai 7. tammikuuta 2011

Torsdag


Min söta vän från pellinge körde igår heeeela vägen ti sibbo för att komma å hälsa på, å samtidit kom en tös från paipis som kör me såna klackar att ja tror hon byter skor när hon lämnar bilen. :D senare på kvällen åkte ja ner ti box för att hälsa på två boxbor å efter flera timmars fnittrande tills rösten nästan to slut så kom micko äääntligen å söka :D och för att göra dagen ännu bättre så va ja dukti å kocka kinesiskt före ja fo ti box, mumsit ble de!
Ble mobbad för att ja had laga mat, fick höra att "aj de va däfö de to så länge". å så ble ja mobbad för mina fingrar. men min tvilling flirtar me kriminella så månne ja hade de helt bra:D


Borde inom några dagar få veta om ja får min 20D. tänk att bara runkon kostar i finland mellan 700-800euro? SICK att tänka att man sätter mer pengar på kamera å objektiv än vissa sätter på sin första bil. "Har du bil? -Nää ja har kamera."

3 kommenttia:

  1. "min tvilling flirtar med kriminella", haa haa :D å andra sidan kan jag ju fortsätta med det, eftersom han aldri kommer ihåg mig/de :D lol

    VastaaPoista
  2. skoj va de 8)

    hej vetdu ja har försökt kommentera här tidigare men ja har aldrig fått de å funkka... men NU! jee!

    VastaaPoista
  3. bryta benen hah! jag blir ädå inte 190+++++ i mina skor ;) kram mändy

    VastaaPoista